Katten

Jaha, samma dag som man ska åka till Grekland så måste man ta katten till veterinären för att en katt bitit honom i början av svansen. Jag vet inte vad de ska göra med zingo men jag vet vad jag ska göra med katten som bitit honom. Steka den..

Haha, jag hoppas att alla förstår att jag skojade för det gjorde jag. Jag skulle aldrig i mitt liv kunna steka ett sådant litet gulligt djur. Vissa katter kan vara farliga, även Zingo, men det händer inte så ofta att han biter någon.

Där emot så är jag livrädd för hundar. Så fort det kommer en lös springande hund så står jag blixtstilla så att den kanske inte ser mig, haha. Jag tycker faktiskt inte att man ska låta sina hundar gå lösa om man inte vet att den inte skulle göra någonting.

När jag var ute på en promernad i våras så blev jag attackerad av två hundar. Eller, attackera var nog lite att ta i men de hoppade på mig och nafsade mig i benet. Det var den värsta promernaden jag vart med om. Sedan så frågade båda hundägarna "Du blev väl inte rädd?" Det är väl klart som in i bänken att jag blir rädd när en stor jäkla hund springer emot mig och sedan hoppar på mig och nafsar mig? Men självklart svarar man "Nejdå" Som att man älskar hundar.

Jag klarar där emot av små söta hundar. De har inte så stora möjligheter att anfalla mig så när en liten hund kommer så böjer jag mig ner och klappar den snällt på huvudet.

Men i alla fall. Jag hoppas verkligen att det går bra med Zingo nu och att han får komma hem idag så han slipper stanna där några nätter. Det skulle han verkligen inte må bra av.




Du måste bli bra <3

Olivia


Kommentarer
Postat av: Monica Wadström

Vilka fina bilder på katterna.

Om en hund kommer titta inte på den säg ingenting.

Jag är hund och kattmassör även Dog Listerner.

www.monicashundkattmassage.se

Ha en trevlig och rolig semester.

2010-08-01 @ 09:49:01
URL: http://nicawad.blogspot.com7

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0