Klädstil

Jag har länge älskat stora herrskjortor och nej, det är inte för att "följa" trenden. Jag vill bara att ni ska veta att jag inte är en sådan som följer trender, jag vet inte ens vad som är inne eller ute. Converse har jag haft sedan jag var tio år så jag är inte direkt en sådan person som köpte Converse i år. Hög midja använder jag inte, en BH utanför en T-shirt använder jag inte, jag tar bara på mig det jag tycker är snyggt och bekvämt.

Jag antar att alla nya kläder i affärerna borde vara inne men det spelar väl ingen större roll? Varje år kommer något nytt skumt sätt att bära kläder m.m. Förra året var det väl Haremsbyxan som var inne och detta året är det en BH utanför tröjan som är inne..

Ni kan ju gå in i kategorin "Min stil 2010" så kan ni väl kolla om jag har en "Trend" stil eller en chill och cool stil. Det är ju helt klart upp till var och en att avgöra men jag tycker verkligen inte att jag har en stil som går efter trenderna.

Jag minns i alla fall när stuprör blev inne, först så kunde jag inte fatta hur det kunde vara inne men sedan så köpte jag ett par som var så sjukt bekväma, sedan dess så har jag använt stuprör och kan inte i hela världen sätta på mig ett par byxor som svänger utåt.

Men från detta så vill jag visa en snygg herrskjorta som jag hittade på H&M idag, haha.



Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0