Nattkonversation

Ja, inatt så hade jag och Linda en riktigt skum konversation. OBS, jag är helt borta så jag vet inte vad jag snackar om.

Det börjar med att jag börjar mumla lite..
Linda: Va?
Jag:
Men det var ett par. De kunde inte få barn.
Linda:
Vilket par?
Jag:
Asså jag vet inte. Ett random par.
Linda: Okej...
Jag: Men de adopterade ett barn. Sedan så dog mamman.
Linda: Jaha, okej. Jag fattar inte.
Jag: Men asså jag kan inte hela historien.
Linda: Okej..
Jag: Men du förstår ju inte!
Linda: Men berätta mer så jag förstår.
Jag: Lägg ner Linda, lägg ner!

Ja, som ni märker så var jag inte helt vaken. Jag vill bara säga att när jag pratade så var jag inte lika exakt som jag skriver. Jag tror jag mumlade en aning och tog saker i lite fel ordning.

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0