Nu åker vi till kusten

Hej! Idag är en rätt seg dag. Jag vaknade sent och har packat eftersom vi ska åka till vår sommarstuga vid kusten idag. Det ska bli härligt att få lite omväxling nu och resa iväg någonstans. Jag var ju på kusten hos en vän för inte alls länge sedan men Västkusten nu på sommaren är så härlig så jag ser verkligen fram emot det, trots att havet inte är en favorit, sjöar är härligare att bada i eftersom sannolikheten att en manet skulle komma förbisimmande där är obefintlig.

Annars händer inte så mycket. Vi har varit på IKEA och shoppat skåp, sängar och lite krimskrams som vi kallar det, det vill säga lampor, påslakan, filtar, ja ni fattar... Två av våra kusiner och deras föräldrar har varit och hälsat på oss i sommarstugan vid sjön och det var jättekul att få träffa dem igen. De är yngre än mig och Olivia men vi hade väldigt kul ändå när vi badade, spelade badmintonmatcher och spelade fyrmannakotte. De senaste dagarna har varit väldigt bra, hoppas att dagarna på kusten blir lika bra. Men det brukar vara bra där, om det är bra väder vill säga, annars finns det inte så mycket att göra. Nu orkar jag inte skriva mer.

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0