Tove Styrke


För ett par dagar sedan så såg jag att det var ett inlägg om Tove på förstasidan och gick självklart in på inlägget för jag har alltid gillat Tove. Då ser jag att Tove hade släppt en singel, gissa om jag blev glad. Jag lyssnade på låten direkt och blev lite besviken, låten hade ett konstigt sound och hennes röst lät exakt som Robyns.

Men efter att man lyssnat på den några gånger så började man gilla den mer och mer och nu kan jag inte sluta lyssna på den, jag vet inte varför men det är bara något som jag fassnat för i låten, hon är verkligen superbegåvad.

Jag minns första gången jag såg henne i idol, jag tyckte först bara att hon var bra men sedan hon sjungit "All these things i've done" med The Killers så har jag inte kunnat sluta lyssna på henne, hon är ju bara för bra och har det goaste scenspråket någonsin.

Om du inte har hört låten än så kan du höra lite av den här nedan.



Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0