Vilket fönster?

Haha, som vanligt så har jag och Linda haft en grymt rolig nattkonversation. Så här lät det förra natten.

Linda: Kan du öppna fönstret?
Jag: Visst... (Somnar om igen)
Linda: Kan du öppna fönstret då?
Jag: Vilket fönster?
Linda: Det du har ovanför dig..
Linda väntar på att jag ska öppna fönstret.
Linda (irriterat): Men kan du öppna fönstret då?!
Jag: Alltså jag fattar inte vad jag ska göra.
Linda (långsamt): Kan du öppna det fönster som du har ovanför dig Olivia?
Jag:
Jaha, jag trodde att du menade ett internetfönster.
Linda: Jaha.
Jag: Internet in my dreams, höhö. (Säger jag yrvaket, öppnar fönstret och somnar om igen..)

Haha, snacka om att vara helt borta.

Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0