1 juni 2010

Hello sommar!

Jag kan inte fatta att det är sommar nu. Vädret har ju vart helt underbart idag. Soligt och varmt. De närmaste dagarna kommer att se likadana ut. Gud så härligt! Jag vet att jag är riktigt kass på att blogga men det är för att jag är så himla trött på skolan så det går ut över bloggen. Jag är trött när jag kommer från skolan. Ni vet ju hur det är de sista skoldagarna. Jag har bara denna veckan och nästa vecka sedan så är det sommarlov, woho! Tråkigt nog så har jag inte planerat något inför sommaren men den kommer ändå att bli bra.

Som ni kanske märkt så är det väldigt lite bilder i bloggen men det ska det bli ändring på. Jag ska faktiskt ladda upp lite bilder från igår. Haha, jag gjorde inget speciellt men när syrran väl har kameran så tar hon bilder varje sekund så det finns en del bilder på mig där så jag ska se om jag kan hitta ett par "snygga" bilder att ladda upp.

Ha det bra! Massa kramar från Olivia♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0