100616 - Sommarjobb

Hej! Uppdateringen suger men jag orkar helt enkelt inte blogga. Jag drabbades av någon sjukdom i måndags, någon slags miniinfluensa. Själva influensan är borta nu men jag drabbas av ganska störande temperaturskillnader i kroppen då jag går från att halvt frysa ihjäl till att rinna bort för att jag är så varm. Det tar verkligen på krafterna och som inte det vore nog så går jag upp tjugo i sju varje dag för att sommarjobba.

Missförstå mig inte, det är skitkul att sommarjobba, jag hade verkligen tur när jag blev tilldelad den platsen jag fick, men för en icke-morgonmänniska som jag är det ganska så plågsamt att gå upp så tidigt på morgonen. Men det är synd att klaga. Jag är jätteglad för att jag fick ett så bra sommarjobb, och för att jag fick ett sommarjobb över huvud taget.

Nu ska jag se på slutet av fotbollsmatchen mellan Sydafrika och Uruguay (tror jag att det var i alla fall, jag har inte riktigt hängt med). Jag ska försöka uppdatera oftare nu på sommarlovet.

Puss ♥

Linda

Uppdatering: Segt, matchen tog precis slut.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha, fail att matchen tog slut ;-D

2010-06-16 @ 23:12:50
URL: http://uliviasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0