100623

Hej! Jag är helt dödstrött, jag lägger mig runt tolv varje dag och så måste jag upp halv sju eftersom jag börjar jobba kvart i åtta och jobbet är ganska krävande. Man måste vara på topp hela tiden, fantasifull, glad och full av energi och då blir man väldigt trött på eftermiddagarna. Så nu sitter jag och vilar med en massa målare runt huset, jag hoppas att de är färdiga snart eftersom privatlivet är lika med noll för tillfället.

Imorgon efter jobbet drar antagligen jag och familjen till Liseberg, det är en tradition vi har. Att vi åker till Liseberg dagen innan midsommarafton och därefter åker vi ut till vår sommarstuga på kusten där vi alltid firar midsommar med hela släkten på pappas sida. Det ska bli så mysigt, jag ser verkligen fram emot det.

Det var väl i princip det jag hade på hjärtat. Vi hörs!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0