13 år i några timmar till

Ja, som ni antagligen läst i rubriken så fyller jag snart 14 år så jag ska då lämna min 13-års kris (har jag haft någon?) och bli en fjortis.. KUL! Verkligen. Men i alla fall, vad har jag då hunnit med när jag vart 13 år?


Uppträtt på Nickelodeondagen i Visby för 7000 åskådare


Åkt flakmoppe


Sett Johan Palm tusentalsgånger


Träffat Johan Palm tusentalsgånger (Backstage på Nickelodeondagen)


Vart på "Lotta på Liseberg"


Paddlat kanot. (Vacker bild)


Köpt "Rosa bandet"


Sett Green Day i globen


Vart i Stöten och åkt skidor


Ätit semla


Vart med om värsta vintern som bestod av massa snö


Sett Tokio Hotel för första gången


Sett på Green Day för andra gången.. (Bilden är tagen från Aftonbladet)

Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0