13 juni 2010

Godmorgon allihopa!

Nu kanske ni undrar vad jag gör uppe såhär tidigt. Då kan jag tyvärr inte svara på er fråga för jag vet faktiskt inte själv varför jag är uppe just nu. Det kan bero på det underbart vackra vädret som vi har. Eller, underbart kanske var en överdrift men det är i alla fall lite sol och 18 grader.

Idag bär det av till sommarstugan och gissa vad jag ska göra där. Jag ska ut på en joggingtur, visst är jag duktig? Haha, jag vill bara att ni ska veta att när jag säger en sak så behöver det inte betyda att jag kommer att göra det så det finns kanske runt 10% chans att jag kommer att jogga idag.

Menmen, ni får ha det så bra!

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0