17 juni 2010

Hallå där!

Idag har det vart en riktigt härlig dag, jag och Linda har vart ute på stan och växlat in massa lotter, haha. I födelsedagspresent så fick jag tre tialotter av min mormor, jag vann 10 kronor på en av dem så då valde jag att lösa in den till en ny tialott, då vann jag tio kronor på den också så jag löste in den med till en ny tialott och det är det som jag har gjort idag, löst in till nya lotter för jag har vunnit tio kronor på varje lott men det tog slut när jag löste in min sjätte eller sjunde tialott, lite surt men det har vart spännande.

Sedan så gick vi och köpte en sallad var och gick hem och åt. Jag kollade på "The perfect man" medans Linda sov. Hon åt inte ens sin sallad utan hon sparade den och jag antar att den fortfarande är kvar i kylen och att hon fortfarande är kvar i soffan.

Hoppas ni får en bra kväll!

Olivia

Kommentarer
Postat av: LOVIZAAAAA

LALALALALALALA,

DET VAR SOM SA ATT NI VAR SÅ DUKTIGA PÅ MC DONALDS,

OM NI MINNS :D:D

Hihi :'3

2010-06-19 @ 23:14:02
Postat av: The Eliassons

Sv till LOVIZAAAAA:

Klart att vi minns, tack så mycket. ;)

2010-06-20 @ 16:56:07
URL: http://theeliassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0