19 juni 2010

Hallå där!

Idag har det vart en slapp vanlig dag. Jag vaknade runt tio (Lite för tidigt) och gick och duschade, jag hade inte duschat på två dagar så håret var lite fett, haha. Sedan så var det frukost med familjen. Visste ni att jag hatar frukost? Jag har ingen matlust på morgonen, det är mest på kvällen som jag har matlust, då kan jag äta hur mycket som helst. Jag börjar med vanlig mat och sedan med massa snacks. Jag vet, jag har dåliga matvanor men jag mår ju bra, än så länge i alla fall, haha. Nej, men jag ska försöka att bli lite sundare.

Sedan så gick jag lite på stan med min syster, vi tröttnade rätt fort så vi gick vidare till Hemköp, woho! Där köpte vi lite iste, en tandborste, chips och bröd, haha. Jag älskar verkligen att gå och handla i mataffärer för då kan man köpa något nyttigt och sedan något onyttigt så blir det lite balans i maten man trycker i sig. Visst är jag smart?

Jaja, nu så orkar jag inte sitta mer vid datorn, jag kanske ska ta en promernad, vi får se. Men ni får ha det så bra!

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0