20 juni 2010

Hola amigos!

Nu vet jag inte om jag stavade rätt eller inte, jag går inte i spanska bara så att ni vet. Snart så ska jag ut på resturang med familjen och pappas bandmedlemmar med familj. Det ska bli riktigt trevligt tycker jag. Att äta på restaurang är ju alltid gott, haha.

Jag har precis vart inne på väderkanalen och kollat hur vädret ska bli framöver och jag är inte missnöjd. Det ska vara sol varje dag och runt 20 grader. Kan det bli bättre? Ja, kanske en aning varmare men vad fasen? Vem bryr sig, 20 grader i skuggan är ju bara för bra. Dessutom så brukar det vara några grader varmare än vad det står.

Men i alla fall. Nu orkar jag inte blogga mer, tråkigt inlägg men skitsamma, hehe.

Olivia

Kommentarer
Postat av: bella

sv Jasså vad roligt! =) Erik är så jääkla grym! Förresten, ni är/var väl johan fans?

2010-06-20 @ 20:16:23
URL: http://belvis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0