20 juni 2010

Hej. Idag är det min namnsdag, är det någon som har kommit ihåg det eller? Nej, inte direkt. Men visst, skit i mig bara. Haha, nej men ärligt talat. Jag är helt värdelös på det här med namnsdagar och kommer bara ihåg mina egna eftersom det sitter i ryggmärgen efter att ha haft stenkoll på dem som liten.

Och vad har jag gjort de senaste dagarna då? Det är partyparty i staden för tillfället med gratisspelningar så jag har sett Erik Grönwall live, inte det bästa jag sett och hört men vad fasen, det är gratis och då är det synd att klaga. Pappas band håller på och kompar lite artister också så jag har sett Magnus Carlsson och han var ganska bra, musiken är väl inte den bästa men han sjunger bra. Idag ska de kompa Jessica Andersson men det missar jag. Jag ska till Göteborg med min vän Anna och förhoppningsvis se och lyssna på lite artister.

Lite annat som har hänt. Jag har kollat på när min pappa och farbror har fått stans kulturpris och min pojkvän har fått stans internationella stipendium. Det är trevligt. Ja, det var väl det viktigaste. Nu börjar det bli bråttom, jag ska snart träffa Anna och måste göra mig i ordning.


Alla ser att detta är Erik Grönwall, right?

Mölimöl (Vilket betyder typ; ät alldeles för mycket och onyttigt)


Och alla ser att detta är Magnus Carlsson och After Beach, pappas grymma band.


Vampireeee... Det hör inte alls till inlägget. Jag såg att jag hade tagit bilden och ville publicera bara för att liksom. Passa er för mig och mina huggtänder (/sneda tänder som antagligen skall rättas till med tandställning så småningom). Ville bara varna er, för vi vill ju inte att något dåligt ska hända er.

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0