22 juni 2010

Hallå där!

Idag är det också fint väder så det bär väl av till stugan snart kan jag tro. Målarna är fortfarande kvar och väsnas, inte lika mycket som igår men nästan, hehe. Jag blir ändå trött på dem, jag är instängd i mitt rum för de är ju alltid vid fönstrerna så jag föredrar att dra för gardinerna och bara titta på film vilket jag har gjort.

Jag är även med min söta lilla kanin som sitter och tvättar sig nu. Jag kom på att jag har haft henne i två år nu. Jag tycker att det är skitlänge för det känns inte som att jag haft henne så länge. Eller, ja, det är länge för mig i alla fall.

Men nu så ska jag packa inför stugan, uppdateringen kommer inte att vara bra men det får ni stå ut med. Ha det så bra!

Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0