28 juni 2010

God morgon på er!

Idag mår jag prima och vädret är lika fint som igår. Självklart så blir det sämre uppdatering för hela dagen kommer att gå åt till sol och bad. Det kan bli någon uppdatering mitt på dagen eller ikväll, vi får se. Just nu så har mamma stängt in våran katt i vår kanins betesbur och jag måste erkänna att han verkar faktiskt trivas. Luckan står öppen men han går inte ut så han borde ju trivas.

Haha, nu rusade han ut ur buren, gud så söt han är. Lite tjock om magen är han allt men det är bara sött. Han är min lilla mysis, haha. Jag och syrran har ett skämt från "Hitta Nemo" Där Doris säger "Jag ska kalla honom mysis och han ska bara vara min mysis". Hitta Nemo är den bästa filmen, haha.

Nej, nu börjar det mulna på ute. Jaja, det blir nog klarare under dagen. Ha det bra så hörs vi. Kram♥

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0