30 juni 2010

God morgon!

Jag kan knappt fatta att vi snart går in i juli. Fasen nu börjar jag få skolpanik igen. Jag vet att jag inte borde ha det med tanke på att jag börjar skolan och 7 veckor men ändå. Äsch, åttan kommer säkert att gå bra, om jag fortsätter som jag gjorde i sjuan så kommer det inte bli några problem.

Just nu så är jag inne i stan för vädret är inte det roligaste så då är det lika bra att åka in till stan och hitta på något. Målarna blev färdiga med huset så det är rätt skönt att slippa höra deras konstiga rock/disco musik och deras samtalsämnen på litauiska m.m. Men huset blev mycket fint så de har gjort ett mycket bra jobb.

Nej, nu ska jag fortsätta titta på Blue Water High. Jag har tittat på drygt 15 avsnitt, haha. Men ha det super så hörs vi senare!

Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0