Definitivintagning

Jag kom in på mitt förstahandsval!!!

Jag är väldigt glad och lättad nu, att allt har blivit rätt efter omvalet. Betygen har aldrig varit ett problem, medelvärdet på naturvetenskapliga programmet på skolan jag har sökt är 295 poäng och jag har ju 320 så just det var ju lugnt, men jag är en person som aldrig vågar vara riktigt säker så jag har ju ändå gått runt och varit spänd och nervös.

Men nu är jag intagen och det känns hur skönt som helst, ser nästan fram emot att börja nu. Fast självklart ska jag ha ett långt härligt sommarlov innan dess. Nu ska jag packa för att åka till sommarstugan på Västkusten där vi ska fira midsommar, så ses vi!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0