Glee

Jag missar alltid Glee när det går på TV4 så jag får alltid vänta tills det börja sändas från början på TV400. Glee är verkligen en serie som jag tycker om. Jag tycker om musik och den typiska uppdelningen i skolorna, t.ex att alla cheerleaders är med varandra och är tillsammans med alla sportkillar.

Förrut så följde jag Gossip Girl men sedan när andra sesången började så glömde jag av att titta och när jag väl kollade så fattade jag ingenting, lite surt faktiskt men nu tycker jag bara att serien är dålig och jag fattar inte varför jag tyckte om den så mycket.

Jaja, nu börjar Glee så nu ska jag lägga mig i soffan och titta på Glee. Ha det bra!



Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0