Jag lever

Ja, anledningen till att jag inte bloggat är för att jag var på Liseberg i torsdags och har då firat midsommar i vår sommarstuga vid kusten och där finns inget internet och det var gött att vara någonstans utan datorn. Idag så flyttar vi ut till sommarstugan så uppdateringen kommer att bli kass men så fort jag får tag på något internet så kommer kassa mobilbilder från Liseberg upp.

Jag kommer dock inte lägga upp bilder från midsommar för släkten är alltid med på bilderna och jag vill inte att de ska vara ute på internet. Fast jag kommer att lägga ut bilder från en vacker promenad som jag och min syster gick igår.

Nej, jag får berätta mer imorgon. Ha det superbra!

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0