Kärlek

Varför är jag så himla kär i dig? Tänk att bara du kan få mig att både le och gråta, du kan få mig att känna avundsjuka av att bara se en bild på dig och en annan tjej. När jag får syn på dig slår hjärtat fortare och jag blir varm i hela kroppen.

Jag försöker att få dig att känna samma som jag men jag börjar ge upp, det är omöjligt. Jag har försökt länge nog, du gör ingenting, du vet vad jag känner men du ignorerar det. Jag försöker att komma närmare dig men du har alltid bortförklaringar.

Jag försöker intala mig själv att mitt liv är super och att jag inte har några problem men sedan så kommer ditt namn på tal och orden jag intalat mig själv försvinner.

              
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0