Liseberg

I torsdags så var jag, Linda och pappa på Liseberg och det var superkul som alltid. Jag åkte till och med Uppsvinget OCH Uppskjutet. Två nya grejer för i år. Självklart så hade jag ju dödsångest för Uppsvinget men vad fasen, någongång så måste man ju åka.

Sedan så åkte vi självklart kanonen, lisebergsbanan, flumride m.m. De gamla godingarna som man alltid åker. Jag måste erkänna att uppsvinget är min nya favorit på Liseberg, den ser mycket värre ut än vad den är.

Men i alla fall, idag är det så fint väder så efter att jag laddat upp lite bilder så ska jag ut och bada. Ha en underbar dag!


Jag efter att jag åkt uppsvinget, väldigt kass kvalitet precis som det kommer att vara på resten av bilderna.


Jag och Linda är snygga i våra 3D glasögon.


Vi står i kö.


Vi sitter i bilen som snart ska börja åka.


Jag efter Colorado, jag blev mycket blötare än vad det ser ut.


Jag vet inte om man ser men mina jeans var pissevåta. Dessutom så fick jag en vattenstråle mitt mellan benen under Colorado så det såg ut som att jag kissat på mig, haha.

Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0