Paramore och 30 Seconds to Mars

Har man inte köpt biljett till Pier Pressure så blir det som nedanstående bilder, inte helt fel. Ganska awesome faktiskt! Och inte en krona betalade man, här sparar vi pengar med nöje.


30 Seconds to Mars-konsert.


Paramore.


Jared Leto, sångaren i 30 Seconds to Mars.


Jared Leto igen, proffsfotografen är framme igen, med helt fel fokus.


Hayley Williams, sångerska i Paramore.


Security-människa i vägen för Hayley Williams.

Hayley Williams i en snygg pose.

Egentligen så lyssnar jag inte på Paramore speciellt mycket, jag tog bilderna mest för min systers skull som inte följde med till "utanför Pier Pressure"-grejen. Men det var jättekul att se världsstjärnor på så nära håll. Det känns faktiskt lite konstigt, inte helt verkligt liksom...

Haha, jag kommer minnas den här dagen. Fantastiskt roligt var det!

Linda





Kommentarer
Postat av: anna mikaela

aaah thirty seconds to mars!

2011-01-02 @ 01:05:48
URL: http://melas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0