Pier Pressure

Jag har nyligen kommit hem ifrån Göteborg där jag och Anna kollade på Pier Pressure. Alltså vi var utanför festivalområdet men hennes pappa jobbar på Skogsstyrelsen så vi kunde sitta på deras balkong och kolla in över en av scenerna, så där såg vi 30 Seconds To Mars och lite av The Sounds LIVE.

Därefter drog vi ner för att kolla om vi kunde se Paramore på en av de andra scenerna. Det kunde vi knappt men vi var vid backstage-området och vi var bara några meter ifrån Jared Leto, sångaren i 30 Seconds To Mars och vi såg när Paramore anlände och laddade upp inför spelningen och gav sig av därifrån. Det var så sjukt häftigt att de dem på så nära håll. Jag är inte något stort fan men jag menar, de är ju världsstjärnor, att se dem så himla nära är knäppt. Det är som om de hoppar ur alla tidningar och ur TV-apparaterna och sedan står de där, bara några meter ifrån en.

Jag tog lite suddiga bilder också som jag laddar upp så småningom. Nu måste jag gå och lägga mig. Sommarjobb imorgon med start 07.45, uppgång 06.30.

Linda


Kommentarer
Postat av: bella

sv ja det minns jag, att hon var med alltså! Ja det stämmer skitbra det, vi var i hunnebostrand och liseberg. Kommer ihåg att ni stog bakom oss i kön i hunnebo ;-)

2010-06-20 @ 23:22:04
URL: http://belvis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0