100305

Hej på er! Det är Olivia här. Det var banne mig ett tag sedan jag bloggade, jag lovar att jag ska försöka blogga mer. Imorse mådde jag inte sä jättebra men jag drog på mig kläderna och gick till skolan. Jag kände att jag var tvungen att göra mitt tyskaprov men direkt efter jag gjort mitt tyskaprov gick jag hem igen och nu sitter jag här och mår dåligt. Det är så typiskt att bli förkyld nu.. Jag ska ju på Tokio Hotel ikväll. Men lite snuva och halsont hindrar inte mig från att gå på Tokio Hotel. Jag längtar skitmycket..

Just nu lyssnar jag på musik, min nya favoritlåt är This is my life med Anna Bergendahl. Det är en så himla fin låt, jag vet att jag sagt det förut men jag tycker verkligen om låten så jag försöker lära mig den på gitarr. Det går rätt bra så den kommer snart upp på Youtube får man hoppas.

Ha det bra!
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0