100315

Hallå där!

Idag känner jag mig så himla kvävd på något sätt. Jag känner inga möjligheter när jag bor i en liten stad och måste gå i skolan hela dagarna. Jag vill känna frihet som man gör på sommaren. Mina dagar ser likadana ut varje dag just nu. Jag vaknar, käkar frukost, halvspringer till skolan, hänger med på lektionerna, äter mat, fortsätter att hänga med på lektionerna, vi slutar skolan och jag går hem, pluggar, spelar lite gitarr, går in på datorn, äter kvällsmat, borstar tänderna och går och lägger mig. Hur kul är det egentligen?

Nej, nu klagar jag för mycket, mitt liv är bra, jag är lyckligt lottad. Det är bara att man kan känna sig så instängd ibland, som jag gör idag till exempel. Menmen, nu ska jag ta en dusch. Ha det bra!

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0