Det är dags för Fredagsmys

Äntligen är det fredag och nu har jag en lång helg framför mig. Jag undrar vad jag ska göra, kanske öva lite på dansen som jag ska lära mig till torsdag nästa vecka. Då har vi en tävling på skolan som innehåller massa olika moment bland annat dansuppvisning. Det ska blir riktigt kul men jag är nervös inför dansen, tänk om det går helt fel..

Menmen, nu är det helg och man ska inte tänka på massa skit. Snart så ska jag dra på mig skorna och jackan för att gå ut och köpa två semlor till mig och mamma. Sedan om det blir några pengar över så tror jag bestämt att jag ska köpa lite Center också, mitt favoritgodis. Jag tröttnar aldrig på Center.

Tänk om jag skulle vinna Stjärvinsten på Centerhjulet på Liseberg, fatta vad glad jag hade blivit. Tyvärr så har våran familj otur på sådana hjul men vad gör väl det? Det är skitkul att bara spela, men det hade vart ett plus att vinna något. Jag minns att något år hade familjen riktigt tur. Vi vann stjärnvinsten på kexchoklad, vi fick stjärnvinsten på bilar (det var någon person som bara gav oss deras vinst, skumt) vi vann även två påsar chips.. Fasen vad glad jag var då.

Nu går jag år in och år ut och bara väntar på ett sådant tursamt år igen. Jag hade vart så jäkla glad hela sommaren. Jag måste säga att sommaren 2009 var väl den bästa sommaren om man tänker på upplevelser men sommaren blablabla var mycket bättre om man tänker på vinster. Anledningen till att jag skrev "blablabla" är för att jag inte minns året som vi vann så mycket.

Nu så ska jag sluta skriva och köpa semlor. Jag bjuder även på lite webbkamera bilder... Kram Olivia♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0