Första vårdagen

Idag är det 1 mars, vilket innebär första vårdagen. Härligt! Tyvärr har vädret varit mindre härligt och det syns inte på långa vägar att det faktiskt är vår nu. Första vårdagen har jag tillbringat hemma i sängen. Jag vaknade upp och hade världens huvudvärk och var helt yr. Alltså har min dag varit rätt slapp, jag borde egentligen ha pluggat inför provet imorgon, och det har jag gjort, men kanske inte i så stor utsträckning som jag borde ha gjort.
Fast jag tror inte att jag satsar på MVG i fysik, det är klart att det hade varit roligt men jag tror inte att jag klarar det faktiskt. Har tänkt att fokusera på att behålla mina MVG i engelska, svenska, spanska, idrott, historia samt höja mig i matte. Det räcker gott och väl för mig, jag har ändå kommit in på gymnasielinjen för länge sedan om man skall se till fjolårets medelvärde. Nej, jag orkar inte prata skola längre, blir bara trött i huvudet.

Jag vet inte hur det blir med skolan imorgon, känner mig inte alls kry. Men samtidigt borde jag göra ett av NO-proven så att jag inte hamnar efter. Jag får väl se hur det blir imorgon, men nu måste jag gå och lägga mig så att jag blir piggare tills imorgon. Orkar inte vara hemma och inte göra någonting, jag får panik på det.

Godnatt!
Linda

Kommentarer
Postat av: Elin

ja jag tycker verkligen du ska se "luftslottet som sprängdes" den var verkligen skitbra.

2010-03-02 @ 00:24:52
URL: http://lillpluppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0