Morgondagens måsten

Imorgon måste jag:

  • Ta ut pengar från bankomaten så att jag kan betala tillbaka lite pengar som jag är skyldig.
  • Ladda in pengar på min mobil. Jag har gått utan pengar i en halv evighet och jag känner mig jäkla taskig som inte svarar på sms eftersom jag inte har ett öre på mobilen.
  • Plugga inför optikprovet. Nu kan jag inte skjuta upp det längre utan jag måste klara alla mål så att jag kan genomföra det där provet någon gång.
  • Plugga inför spanskaprovet. Ute i sista sekund som vanligt. Jag är världsbäst på att skjuta upp saker.
  • Leta reda på öronproppar, eller i värsta fall sno några ifrån pappas affär. Skämt åsido, jag måste hursomhelst ha öronproppar på Tokio Hotel-konserten, annars kommer jag garanterat att få tinnitus för livet.


Ja, det var i princip allt. Men jäklar vad jag kommer att vara trött efter morgondagen, sådär mycket är jag inte van att göra på en och samma dag. Tschüss (eller hur fasen det nu stavas)!

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0