Onsdag

Idag har det vart en riktigt seg dag. Jag har vart allmänt trött hela dagen men jag vet inte varför. En solklar anledning som det kan vara är att jag har fått för lite sömn men då skulle jag fattat det själv. Jag får tillräckligt med sömn så det kan inte vara det. Jag chansar på att det är vädret som gör mig så förbannad och trött. Håller ni inte med om att man blir sur när man vaknar upp och hör regnet smattra mot fönstret?

Jag har faktiskt ingen blogglust heller för den delen. Jag har tappat suget för allting. Sjunga, spela gitarr, redovisa saker i skolan. Haha, jag har alltid hatat att redovisa grejer inför klassen och kommer alltid att hata det. Jag kommer nog aldrig bli av med min skräck att redovisa för klassen. Snart är det dags. Fy sjutton vad jobbigt.

Nu blev jag på ännu sämre humör när jag kom och tänka på redovisningen. Ni får ha en superbra påsk och jag lovar att ha på mig gula kläder på påsk! (Som att ni bryr er, haha)

Kram Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0