Sol och värme utomhus + kort sammanfattning om Tokio Hotel i Scandinavium.

Nu har familjen kommit hem ifrån vårt fritidshus och det var så skönt att vara där i lugnet. Idag har det varit jättevarmt, på vår terass i solskenet var det 25 grader och man kunde bara sitta där i T-shirt. Så himla härligt! Jag och Olivia har varit ute på isen nästan hela dagen och ritat fula bilder med hjälp av två stora pinnar. Dessutom har vi försökt att komma på ett bättre bandnamn än "The Eliassons", utan resultat. Att komma på namn är så himla svårt så vi får väl ha kvar vårt icke orginella "The Eliassons".

Just nu bakar jag och Olivia vaniljhjärtan, eller, hon bakar vaniljhjärtan och jag slappar. Sedan skall jag läsa på till mitt optikprov imorgon och efter det kanske jag börjar att ladda upp bilder från konserten men jag vet inte riktigt ännu. Jag tror inte att jag kan skriva så mycket mer om den i alla fall utöver följande:

  • Fansen var riktigt högljudda.
  • Tokio Hotel spelade bättre live än vad jag trodde.
  • Mycket specialeffekter med pyroteknik, brinnande pianon, motorcyklar o.s.v.
  • För mig ganska okända låtar i och med att jag inte lyssnat in mig på nya skivan.
  • Härligt att de spelade några gamla hitlåtar som Ready set go!, Break away och Monsoon.
  • Bills kläder var de konstigaste jag någonsin sett.
  • Konserten i största allmänhet var riktigt rolig och en härlig upplevelse.
  • Om jag skulle ta och betygsätta den så skulle den få 4/5.

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0