Söndag

Hallå där!

Jag är fullt medveten om den kassa uppdateringen och jag ber så hemskt mycket om ursäkt men anledningen till det är att jag har vart sjuk i några dagar så jag har helt enkelt inte orkat uppdatera. I torsdags så var det äppelkriget. På morgonen när jag vaknade kände jag mig illamående och hade huvudvärk men jag gick till skolan i alla fall för jag ville ju inte missa äppelkriget. Ungefär klockan elva blev det bara för mycket. Det var varmt och volymen i idrottshallen var för hög så jag orkade inte med mer så jag fick bara hämta jackan och gå hem. Sedan sov jag från elva på förmiddagen till halv elva på kvällen. Snacka om att vara trött.

I fredags kände jag inte av något illamående men jag var fortfarande riktigt trött efter min höga feber som jag hade på kvällen. Huvudvärken var fortfarande kvar så jag stannade hemma från skolan i fredags också.

Igår var jag helt lös i magen och hade ont i magen hela dagen så igår var jag inte heller frisk men idag så känner jag mig helt okej. Lite trött men annars är det bara finfint. Senare idag så ska jag titta på min kusin som ska spela en handbollsmatch. Hoppas ni får en fortsatt härlig söndag.

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0