Tidsfördriv

Här sitter jag och slänger bort min tid. Egentligen borde jag plugga matte eftersom vi har prov imorgon men jag känner mig rätt lugn. Matte är ett av mina starkare ämnen, men så snart jag orkar öppna boken så ska jag plugga på en aning. Göra de övningar vi har fått och lite sådant.

Annars då? Det händer inte så mycket för tillfället. Jag tar det mest lugnt. Igår hade jag några kompisar hemma hos mig för att klippa ihop olika låtar på ett snyggt sätt inför skoltävlingen nästa vecka då man tävlar mot de andra lagen i en rad olika grenar varav show är ett moment.

Det skall bli riktigt kul faktiskt, trots att jag kommer att stressa lite mellan de olika grenarna, men så var det förra året också. Det är knappt så att man hinner med när man skall vara med på Volleyboll, Dragkamp, Simning, Stafett, Show, Långhopprep, (handstående som en liten extragrej) och förmodligen Guitar Hero om ingen annan offrar sig. Jag funderar på att kanske lämna över några grenar till andra om de vill men intresset verkar inte ha varit så stort så jag har fått ställa upp i en rad grenar som jag inte ens är bra på. That's life. Hoppas att mina uppoffringar visar sig i idrottsbetyget sedan bara, höhö. 

Nej nu skriver jag bara för att skjuta upp matten. See you soon!

Linda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0