Veckans Ris och Ros


Veckans Ros går till lärararna på min skola. Vi har haft en läxfri vecka. Jag tackar så mycket.

Veckans Ris går till personalen på GinaTricot. De hade ett par jeans som hette Olivia och då tänkte jag "Shit vad kul med ett par jeans som heter Olivia, jag tar kort på namnet vettja" men innan jag hann ta kort rusar en från Gina Tricot fram och säger strängt till mig att jag inte får ta kort. Hur fasen skulle jag kunna veta det? Kunde hon inte bara sagt det lungt och sansat?

Olivia

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

men usch, vilken hemsk personal på GINA :S Ring butikschefen och berätta om hur du som kund blev behandlad!



2010-03-19 @ 03:04:35
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0