10 Maj 2010 - Fortfarande sjuk, men inte lika sjuk

Alltså jag skulle egentligen bara in och kolla vad som jag behövde göra här hemma när jag missar skolan och så fastnar jag här. Inte bra, inte bra. Det är hur som helst bättre med mig. 

Feber:
Ingen.
Snuva: Blir bättre.
Halsont: Blir bättre.
Hosta: Blir värre.
Magont (blindtarmsbihanget?, ömma körtlar av förkylningen?): Oförändrat.

Så ligger det till just nu. Jag satsar på skola imorgon eftersom jag kan inte missa saker nu i slutspurten då man måste göra det sista inför slutbetygen. Tyvärr så får jag skippa idrotten, inte bra för idrottsbetyget men bra för min hälsa då det inte är så smart att anstränga sig för tillfället.

Nu ska jag checka läxor och prov. Have a nice day!

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0