10 Maj 2010 - Marabou i massor

Jag laddade ju upp några trevliga presenter som jag hade fått på min födelsedag i det här inlägget. Där visade jag er en låda med Maraboukakor som jag hade fått ifrån mamma, pappa och Olivia. Jag fotograferade däremot inte innehållet eftersom kamerans batteri tog slut men nu så...



Hur fantastiskt är det inte? Det är värsta drömpresenten för en chokladälskare som jag. De stackars små Geishorna var lite fler när jag fick dem av Gillis men jag har ätit upp några och jag anar att Olivia har ätit upp några också utan min tillåtelse för sådär få var de inte senast jag kollade. Jag har ju gått ner lite i vikt nu när jag har ätit så lite under tiden jag har varit sjuk, och så kan vi ju inte ha det. Så här ska ätas choklad! Kanske inte idag eftersom jag fortfarande inte har så mycket matlust, men efter det alltså... Då jäklar!

Nu ska jag "göra läxor" genom att se på Forrest Gump och skriva om vad äkta kärlek är utifrån den filmen. Vissa uppsatser i engelskan är ganska trevliga att göra faktiskt, hehe.

Linda


Kommentarer
Postat av: zoe

ge mej nummer 1,3,5,7,8,12 och geishan ! haha :D

2010-05-14 @ 14:44:32
URL: http://zzoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0