10 maj 2010

God morgon!

Idag är jag riktigt pigg faktiskt. Jag vet inte varför men jag kan säga att det är härligt att vara pigg. Jag har hunnit med att titta på TV, ätit frukost, strykt min skjorta, borstat tänderna och klätt på mig, nu är det bara att ta lite hårspray och lite mascara sedan så är jag totalt färdig. Eller, mascara är kanske lite onödigt. Jag ser ingen skillnad.

Men i alla fall. Efter skolan så ska jag kolla efter en locktång. Jag vill ha en OBH Nordica men jag vet inte om jag ska ha 19 mm eller 25 mm. Jag vill ha mellanstora lockar men många säger att 19 mm är bättre. Jag vet faktiskt inte vilken jag ska ta om jag hittar dem.

Nu så måste jag avsluta inglägget. Ha en bra dag!






//Olivia

Kommentarer
Postat av: Linda

Pigg var det ja, ser inte riktigt ut så på sista bilden. ;)

2010-05-10 @ 10:04:12
URL: http://theeliassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0