12 Maj 2010 - Nationella prov i Matte A

Jag är fortfarande sjuk och har ännu inte blivit frisk nog för att gå till ordinarie skolan men idag pallrade jag mig iväg till gymnasiet i två timmar för att göra nationella prov i Matte A som jag håller på och läser in nu i nian. Jag visste inte riktigt om jag kunde göra det vid ett senare tillfälle, eller det hade jag väl kunnat men jag vill få gjort så mycket som möjligt så att jag kan fokusera på de sista proven nu i nian, vill fixa till slutbetygen litegrann. Jag hade velat hamna på 300 poäng+ i alla fall men jag får se hur det blir med det. Jag vill absolut inte sänka mig i alla fall, minst 290 poäng säger jag bara...

Hur som helst så var de nationella proven i Matte A ganska lätta, ungefär som nians nationella prov med en lite högre svårighetsgrad. Jag tror att jag klarade det bra, G känns lugnt, VG känns också ganska lugnt, MVG är osäkert. Jag tippar på att jag hamnade på ett normalt eller starkt VG på just de här proven. Ska göra ett till nästa fredag.

Nu är det långledigt igen. Alltså jag har inte varit i skolan på evigheter. Förra torsdagen åkte ju klassen på läger och där var vi till på fredag. På fredagen blev jag sjuk och så var jag sjuk hela helgen och fram tills idag och nu är vi lediga igen, både torsdag och fredag så det kommer att ha varit 12 dagars skoluppehåll för mig när jag går till skolan på måndag. Det är inte bra såhär i slutspurten...

Nu känner jag att det här inlägget börjar bli lite för långt och lite för innehållslöst så jag väljer nog att sluta, jag tvivlar på att någon ens orkade läsa det här. Jag hade inte gjort det, haha. Puss!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0