13 maj 2010

Hallå där!

Just nu så har jag verkligen jättetråkigt, jag vet inte vad jag ska göra. Funderar på att gå och hyra en film men det finns ingen film som jag vill se. Lite typiskt mig att inte veta vad jag ska hyra för film. Jag kanske kan gå och köpa en random tidning och se om den är bra eller inte. Fast nä, tidningar är för dyra för att köpa, haha. Jag får försöka att hitta på något hemma istället.

Jag kan sjunga för full hals och se hur det låter, haha. Tyvärr så skulle säkert folk som går utanför höra så jag tror att jag avstår. Haha, det är så himla kul för varje måndag-morgon så går det förbi en tjej som sjunger så jäkla högt och så jäkla falskt. Jag vet inte om hon är medveten om att alla tittar på henne men det verkar inte som det.

Jaja, hoppas ni får en fortsatt bra dag!

//Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0