18 maj 2010

Hallå där!

Jag kan inte fatta att det är den 18 maj med tanke på temperaturen. Visst, idag så har vi haft hyfsat varmt men andra dagar så är det 15 grader och regn. Jag blir så sjukt sur på stockholmarna som skriver i sina bloggar "Vad ska ni göra i det fina sommarvädret då?". Vi i västra götaland har för fasen inte fint väder.

Men i alla fall, nu har jag fått ut min ilska, haha. Idag så har det inte hänt så mycket. Nästan hela stadens skola har vart på konsert i våran idrottshall, haha. Jag kan inte påstå att den var så bra men det tyckte några andra t.ex en person som stod och hoppade och skrek som en galning, haha.

Nu börjar jag bli hungrig så jag ska satsa på att få i mig något i magen. Ha det bra!

//Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0