19 maj 2010

God morgon!

Idag så har jag ledigt och jag tycker att det är så himla gött. Värmen är även här idag. Klockan är bara tio och temperaturen ligger på 19 grader. Jag är så sjukt glad. Tyvärr så finns det inte så mycket sol. Eller jo, blå himmel om jag tittar framåt men om jag tittar åt höger så är det massa moln som jag inte tycker om.

Idag så planerar jag och min syster att shoppa lite, haha. Om det blir monligt så är det ju lika bra att hitta en fin sommarklänning, haha. Jag är inte så mycket för klänningar så det finns inte så mycket kläder som är anpassat efter värme. Det ligger massa jeans men inga klänningar. Typiskt mig.

Menmen, ni får ha det så bra så hörs vi senare under dagen. Kram Olivia♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0