20 maj 2010

Hallå där!

Just nu så chattar jag med N på MSN vilket är riktigt kul. Snart så bär det av till köket för jag ska äta lite kvällsmat. Jag är lite kass på att skriva inlägget just nu, det är inte det lättaste att prata med mamma, chatta med N och även skriva ett blogginlägg.

Igår så var jag och Linda i Göteborg och shoppade loss, haha. För mig blev det en ny bikini (äntligen), ett linne och en T-shirt. Jag kommer inte att visa upp grejerna för jag har inte orken. Idag kom även ett H&M paket och där låg det en tröja och ett par shorts. Jag shoppas alldeles för mycket för tillfället. Jag är väl glad för att det är vår.

Nu ska jag äta lite kvällsmat, vi hörs imorgon! Kramar Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0