21 maj 2010 - Grattis mamma!

Grattis mamma på 46 års dagen!

Ja, som ni kanske förstår så fyller min kära mamma år idag. Vi har ätit god tårta och vart på restaurang vilket jag gillar, haha. Självklart så är jag smällfet nu efter all mat. Jag åt kycklingspett, sallad och friterad potatis och även en chokladmousse efter all mat. Nu får det bli skärpning på min skräpmat som slinker ner i magen. Dags att äta nyttigt och börja träna. Fy fasen vad tråkigt! Vad är ett liv utan godsaker?

Jag tog inte så mycket bilder så jag vet inte om det finns så mycket att ladda upp. Vi får se om det blir några roliga bilder. Jag tror att jag snart ska ladda upp en bild på en målning som jag målat precis nu. Den är väldigt färgglad. Jag hoppas att ni tycker om den.

Nu ska jag vila lite, jag är helt slut efter all mat, haha. Hur kommer det sig att man blir så jäkla trött när man ätit massa mat? Jaja, sov gott!

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0