24 maj 2010

Hallå där!

Just nu så är det lång rast i skolan så jag passar på att gå hem och bara ta det lungt. Jag är riktigt trött idag så det var svårt att komma upp ur den varma, mjuka sängen men till slut så drog jag mig upp. Ni skulle bara sett mitt hår i morse, haha. Hela min lugg såg ut som en våg, den var böjd utåt. Inte en vacker syn men efter att plattat till den med vatten så blev den normal igen.

Jag börjar om två timmar vilket är himla gött. Jag kommer inte att orka gå tillbaka efter rasten. Jag vill bara lägga mig ner i min säng och bara somna. Undra vilken tid jag hade vaknat då, haha.

Nej, nu börjar jag bli lite hungrig. Ha en bra dag!

Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0