25 maj 2010 - Orientering i spöregn, blåst och 7 graders temperatur.

Idag har hela skolan haft orienteringsdag eftersom de blivande sjuorna var på besöksdag på skolan och vädret kunde inte vara bättre, det spöregnade, det blåste och det var 7 grader. Det var riktigt mysigt att ha på sig dyngsura kläder som klistrades mot huden i den kylan och blåsten. ALDRIG MER, säger jag bara! Det var den värsta friluftsdagen jag varit med om och jag var nedkyld i flera timmar efteråt. Ja, det finns inte så mycket att säga. Prova det, om ni vill utsätta er för det.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Ätit choklad, gjort färdigt alla bilder, tittat på Eurovision song contest och lite sådant. Nu är det dags att sova.

Godnatt! ♥


Linda ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0