25 maj 2010

Fy sjutton säger jag bara!

Idag så har hela skolan orienterat i spöregn och 7 grader. Vad säger ni om det? Härligt? Jag kan säga att när jag kom hem så var mina fingrar formade efter att jag hållt i styret på cykeln så fingrarna var helt böjda. När jag la mig i det varma badet så kunde jag inte känna om det var varmt eller kallt, jag hade ingen känsel i kroppen.

Sådan tur var så var mamma hemma så hon åkte och köpte korv och mos. Eller, jag åt korv och pomfritt. Hmm, jag har aldrig tänkt på hur man stavar pomfritt. Jag brukar kalla det pommes, haha.

Nu ska jag ta en liten tupplur om jag kan somna, haha. Ha den bra!

Olivia


Kommentarer
Postat av: Linda

"Ha den bra!"

Hahahahaha, det var snyggt.

2010-05-25 @ 23:29:44
URL: http://theeliassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0