3 maj 2010

Hallå där!

Just nu så är jag hemma från skolan för vi har lång lunchrast. Jag är även så himla trött idag så jag tog rasten som en chans att få vila lite. Sova vågar jag inte göra för då kommer jag inte upp igen och då missar jag de två sista lektionerna och får kvarsittning. Det är bara en sak som kan hända om du somnar på en rast under skoltid. Haha, tog det från Willys reklamen, det är bara en sak som kan hända om du handlar på Willys.

I lördags så hade vi släktkalas för syrran fyllde ju 16 år. Efter det så cyklade jag till M för hon fyller också år den 1a maj så hon skulle fira sin födelsedag med mig ett par till kompisar. Vi sjöng singstar, spelade guitarhero, dansade dansmatta, spelade airhockey, tittade på film och hoppade på studsmattan. Riktigt kul var det.

Snart så börjar våran NO-lektion så det är nog dags att börja dra sig tillbaka till skolan. Ha en fortsatt bra dag!

//Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0