30 maj 2010

Ja, snart så går vi in i den första sommarmånaden. Fy sjutton vad sjukt! Det var ju inte alls längesedan det var första vårmånaden. Snart så fyller jag år också, haha. Men visst är det otroligt att sommaren snart är här? Värmen är ju påväg in till oss också, jag tror att det ska bli runt 20 grader de närmaste dagarna och det säger man väl inte nej till?

Imorgon så börjar jag klockan halv tio och slutar klockan två så det blir en kort dag imorgon. Det bästa med dagen är att det är sovmorgon så då kan jag bara ta det lungt och sova ut.

Som ni märker så har jag inte vart så bra på att blogga på den senaste tiden men jag ska försöka att bli bättre. Jag är bara så himla trött just nu, jag bara längtar till sommarlovet. Ahh, vi får sommarlov om två veckor. Jag ska stå ut i två veckor till och sedan så är jag FRI i 10 veckor.

Jaja, nu ska jag krypa ner i min säng och läsa lite. Kanske Twilight 3. Boken suger alltså så kommer jag att bli trött för att den är så tråkig och så kan jag somna lätt, det är så jag somnar. Kram Olivia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0