5 maj 2010

Hello people!

Jag borde faktiskt inte sitta vid datorn just nu med tanke på att jag har ett tyskaprov på fredag men jag kan faktiskt inte låta bli. Skolan ska ju inte direkt ta upp all min fritid, vilket den inte gör men ändå. Jag och pappa har precis fixat min cykel, pumpat däcken och fixat mitt cykelstöd, fy sjutton vad segt det har vart i ett par veckor men nu går det hur lätt som helst.

Idag så hade vi engelskaprov och jag har en bra känsla i magen men den känslan kan ju vara så himla fel också men jag hoppas i alla fall att det gick bra. Usch, jag orkar verkligen inte med skolan just nu men jag får hålla ut. Jag tror att det är cirka 20 skoldagar kvar och sedan så är det sommarlov, fatta vad härligt!

Nu så ska jag göra lite mat till familjen. Det blir tacos! Mums!

Olivia


Kommentarer
Postat av: Alva Happe, design & foto.

Just nu säljer jag en bloggdesign för ynka 15 kronor.

Är du intresserad?

Kika då in på min blogg! :)

KRAM Alva! <3

2010-05-05 @ 19:32:32
URL: http://alvahappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0